Kariera

W roku 2005, który był naszym pierwszym rokiem startów, udało nam się zwyciężyć w klasyfikacji generalnej mistrzostw okręgu opolskiego w konkursowych jazdach samochodowych - Kierowca Roku Opolszczyzny. Pomimo tego, że rywalizowaliśmy seryjnym Renault Twingo, w pokonanym polu zostawiliśmy wielu bardziej doświadczonych zawodników w dużo mocniejszych autach, zostając pierwszymi w historii tryumfatorami KRO pochądzącymi z poza województwa opolskiego.

Rok 2006 to początek startów na Suzuki Swift Gti, którym ścigamy się do tej pory. Przez ten czas cywilny samochód stał się pełnokrwistą rajdówką grupy A5. W sezonie 2006 startowaliśmy w wielu imprezach nie koncentrując się na konkretnym cyklu. Ta sytuacja zmieniła się w kolejnym sezonie.

Od początku roku 2007 współtworzyliśmy niezwykły zespół – Kamikaze Team. W barwach zespołu startowały 4 załogi, a walczyliśmy przede wszystkim na trasach imprez należących do cyklu pn. Puchar Polski Automobilklubów i Klubów. W PPAiK starują najlepsi amatorzy w kraju. Nasza załoga ukończyła sezon na 2 miejscu w klasie drugiej i na 8 w klasyfikacji generalnej.

Lata 2008, 2009 i 2010 to dla nas całkiem nowe wyzwania. Całkowicie przebudowane auto i początek startów w Rajdowym Pucharze Polski w klasie A5. Pomimo tego, że ciągle się uczymy, tak szybkiej i bezpiecznej jazdy, jak i coraz lepszego przygotowaniu samochodu, udało nam się osiągnąć kilka sukcesów. Najważniejsze z nich to:
- 3 miejsce w klasie A5 na 44 Rajdzie Krakowskim 2008 (debiut na imprezie rangi RPP)
- 2 miejsce w klasie A5 na 3 Rajdzie Świdnickim 2009
- 1 miejsce w klasie A5 na 19 Rajdzie Dolnośląskim 2009 runda 7 RPP
- 1 miejsce w klasie A5 na 19 Rajdzie Dolnośląskim
- 2 miejsce w klasie A5 na koniec sezonu 2009
- 1 miejsce w klasie A5 na 4 Rajdzie Świdnickim 2010
- 1 miejsce w klasie A5 na 19 Rajdzie Rzeszowskim 2010
- 2 miejsce w klasie A5 na 25 Rajdzie Karkonoskim 2010
- 1 miejsce w klasie A5 na 56 Rajdzie Wisły 2010
- 2 miejsce w klasie A5 na 20 Rajdzie Dolnośląskim 2010
- 1 miejsce w klasie A5 na koniec sezonu 2010

Po bardzo poważnym wypadku na 36 Rajdzie Barbórki Cieszyńskiej (20 listopada 2010 roku), na dłuższy czas odwiesiliśmy kaski na kołek. Wróciliśmy z bardzo długiej podróży.

Powrót na odcinki miał miejsce w 2016 roku. Z Sebastianem Dwornikiem w roli pilota wystartowaliśmy w Rajdzie Świdnickim i Rajdzie Dolnośląskim. Niestety w obu przypadkach nie osiągnęliśmy mety.

Rok 2017 to trzy starty w imprezach należących do cyklu Mistrovství ČR v rally historických vozidel z Michałem Kłosem na prawym fotelu.

- Histroric Vltava Rallye - świetny wynik, który był zaskoczeniem również dla zespołu - 10 miejsce w FIA CEZ Historic Rally Championship, 6 miejsce w  Mistrovství ČR v rally historických vozidel, 2 miejsce w klasie E1.

- Rallye Cesky Krumlov - 3 ukręcone półosie w dwóch etapach - niestety nie osiągnęliśmy mety

- Rally Bohemia - pierwszy etap zakończonyt awarią koła zamachowego. Po całonocnej walce i pomimo problemów z silnikiem, ukończyliśmy drugi etap.

 

Rok 2018 to regularne starty w Mistrovství ČR v rally historických vozidel z Leszkiem Januszem na prawym fotelu.

- Histroric Vltava Rallye - 2 wizyty poza drogą na jednym odcinku, problemy z temperaturą silnika, ale pomimo to -  8 miejsce w  Mistrovství ČR v rally historických vozidel, 3 miejsce w klasie E1.

- Rallye Cesky Krumlov - na prawym fotelu Wojtek Kolaczek - znów dwa razy poza drogą - tylko 16 miejsce w  Mistrovství ČR v rally historických vozidel, 5 miejsce w klasie E1.

- Rally Bohemia - pomimo ogromych problemów technicznych (czujnik położenia wału i pompa paliwowa) - 9 miejsce w  Mistrovství ČR v rally historických vozidel, 1 miejsce w klasie E1.

- Rally Příbram -

- Rally Vsetín -

 
© Copyright 2010 Stolarek - koszule na miarę | All Rights Reserved - Polityka prywatności